torsdag 27 maj 2010

Dag 9 - Goda vädernyheter

Det finns så många faktorer som kan påverka resultatet på maran. Väder, dagsform, utrustning, trängsel på banan, ja, jag vet inte allt. Kanske låter det som bortförklaringar, som att jag redan har massor med ursäkter på lager om det inte skulle gå bra.
Så är det inte riktigt. Framför allt är det jag själv, och mina tankar under loppet som kommer avgöra om jag kommer i mål på en bra tid.
Men jag känner mig i alla fall lättad över att väderprognosen ser lovande ut. Mycket lovande. Enligt Aftonbladets vädersajt kommer det vara 13 grader och sol på morgonen, samt 10 grader och moln på eftermiddagen den 5 juni. Perfekt! Ingen solstingsrisk som det ser ut nu i alla fall. Ännu ett orosmoln (dålig ordvits) har skingrats....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar