tisdag 4 maj 2010

Dag 32 - Nu ska vi knäcka Blondinbella

Jag trodde aldrig att jag skulle ställa upp i en tävling mot bloggaren »Blondinbella«, men nu är det gjort. Tillsammans med bloggjoggarvännerna Petra Månström och Miranda Kvist och tre andra tjejer ska jag ge henne en ordentlig match på Vårruset den 1 juni.

Det var Petra Månström som fick utmaningen att sätta ihop ett konkurrerande lag, och tävlingssugen som jag är kunde jag inte tacka nej...

Det tråkiga är att Vårruset egentligen inte är en tävling. Det finns nämligen ingen officiell tidtagning. Därför gäller det helt enkelt att springa ifrån Isabella »Blondinbella« Löwengrip i starten och sedan aldrig släppa förbi henne. Eller springa jämsides med henne hela tiden och sedan slå henne i spurten?

Vilken strategi tror ni på?  Och tror ni att vi klarar att vinna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar