fredag 12 mars 2010

Dag 85 - Dags för nästa utmaning

Jag har en märklig läggning. Redan innan jag klarat av en uppgift, börjar jag fundera på nästa. Jag tror att det kallas rastlös. Om man vill vara snäll kan man kanske kalla det ambitiös?

I tanken har jag redan fixat Stockholm marathon och börjar därför tänka: vad ska jag göra sen? Vad ska nästa stora utmaning bli?

I veckan kom svaret: Multisporttävlingen AIM Challenge! Läs mer om den här. Det är en tävling där man bland annat cyklar, springer, paddlar och klättrar för att nå olika poster i skog och mark. En slags multi-orientering.


Självklart kom förslaget från vår sporttokiga webbchef Peter Hampus.
Ser fram emot att slå honom i Lindvallen i augusti!

Har ni också energiska människor på jobbet som hetsar er att vara med i olika idrottstävlingar? Hur hanterar ni dem? Ställer ni upp eller säger ni ifrån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar