onsdag 14 april 2010

Dag 52 - Snart i en tv nära dig?

I måndags deltog jag i inspelningen av ett kortare inslag som ska vara med i tv-programmet "Sverige springer" i TV4 Sport. Inslaget ska handla om bloggjoggarna Petra Månström och Snabba fötter i synnerhet och fenomenet löpning och bloggar i allmänhet.

 Bild lånad av världens coolaste ultralöpare: Marathon-Mia.

Vi var cirka tio bloggjoggare som samlades i Rålambshovsparken i Stockholm för att springa lite framför kameran, hoppa, posera och ge kommentarer om bloggjoggande. Jag blev intervjuad och har i princip redan glömt vad jag sa. Den enda repliken som stannade kvar:
Reportern frågar: "Har du sprungit länge eller började du nyligen?"
Jag: "Jag tycker egentligen inte om att springa! Så detta är en revansch mot mig själv"
...
Det där kommer förmodligen inte med....
Meddelar datum för programmet när jag vet mer!
Här kan ni läsa mer om "Sverige springer".

1 kommentar: