torsdag 3 juni 2010

Dag 2 - Lyckönskning från kändischefen

Just nu får jag mycket pepp, stöd och lyckönskningar från dem som följt mig under min maratonsatsning.

Men jag trodde aldrig att jag skulle få ett mejl från kändischefen Douglas Roos, affärsängel i SVT:s Draknästet och grundare av sajten Nyheter24. Jag skrev om Douglas i ett tidigare blogginlägg och berättade att han har sprungit Stockholm marathon på utmärkta tiden 3:01. Douglas hade nu hittat till min blogg och ville vänligt men bestämt korrigera tiden, det var faktiskt 2:58 han sprang på 2009.

För alla löpare (och tävlingsmänniskor) som satsar mot ett mål är de där minuterna så avgörande. Särskilt om man hamnar på »rätt sida« om strecket, alltså under 3-timmarsgränsen, eller under 4-timmarsgränsen.

Douglas avslutade sitt mejl med att önska mig lycka till på Stockholm marathon på lördag. Tack, Douglas!

1 kommentar:

  1. Nu är det snart dags Mia.. Stort Lycka Till på Lördag!!!! Men jag kommer sakna din blogg sen, har varit kul att läsa och följa din satsning :) Kram Ulrika A (i Hoby)

    SvaraRadera