fredag 4 juni 2010

Dag 1 - Här kan ni följa mig!

Med drygt ett dygn kvar till Stockholm Marathon är det i princip bara en tanke som gnager i huvudet: »Är jag förkyld?«. Tvärtemot alla råd åkte jag till Barcelona på jobbresa onsdag-torsdag. Var mycket noga med sömnen och har även alkogelat mina händer titt som tätt, men..
Är jag inte lite snuvig ändå?

Trots denna oro så är jag ganska lugn. Jag vet att ett maraton framför allt är en tävling där man använder sin mentala styrka, och den är fortfarande god!
Om ni vill följa mig i morgon, kan ni beställa Stockholm marathons sms-tjänst, som ger flera mellantider på »din« löpare. Under loppet får du passertider vid 10 km, 21,1 km och 30 km samt naturligtvis även tiden i mål. Mitt startnummer är K3224 om du vill beställa tjänsten.

Håll nu tummarna för mig i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar