fredag 22 oktober 2010

Dags för en bloggpaus

Här i Stockholm singlar snön ner i dag.
Tävlingssäsongen för  löpning är helt klart över.
Mina mål för 2010 är uppnådda. Jag genomförde Stockholm marathon under fyra timmar (3:52) och milen under 50 (44:48).
Jag är glad över att löpning blivit en del av mitt liv och stolt över att jag lyckas prestera långt över alla förväntningar.
I november och december tänker jag främst ägna mig åt grundträning och inomhusträning (spinning, intensivgympa). Därför känner jag att det inte finns lika mycket att skriva om i bloggen längre.
Men jag återkommer gärna efter årsskiftet, då börjar jag träna för Prag halvmarathon, som arrangeras den 2 april.
Jag är så glad för alla fina kommentarer jag fått från er under året och all support ni visat. Tack så hemskt mycket!
Ni får gärna fortsätta höra av er till mig om ni har lust att springa en runda i Stockholm eller bara snacka löpning. Jag finns på maria.andre@chef.se
Ha en riktigt härlig höst/vinter och tack för att ni har läst min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar